I need Change..

Dåligt med bloggande idag, inte orkat med datorn helt enkelt. Glocalnet har sänkt hastigheten så allt går såååå segt, jävlit irriterande måste jag säga.
Käkade nachotallrik och kollade på en riktig fjortisrulle förut, nån film Valle hade. Tror den hette "Bring it On - Again", ingen höjdare direkt.

Ligger och funderar på om jag ska möblera om i mitt rum, har iofs inte så mycket möbler direkt. Min säng, två byråer och ett litet bord, men skulle ändå va kul och ändra lite. Blir nog så imorgon, om jag orkar. Skulle verkligen behöva städa rummet ordentligt, usch. Fan vad jag hatar att städa, värsta som finns, även om jag älskar känslan efteråt. Ni vet känslan av att man verkligen gjort något bra, plus att det ser så cleant och fräscht ut när man städat.
Vi får se helt enkelt hur mycket jag orkar fixa i rummet under helgen, ska ju jobba och denna helg måste jag sova bättre än jag gjorde förra helgen. Sömn är viktigt har jag hört.

Nu blir det 2½ Men på tv.
Vad ska ni hitta på i helgen?
Någon som har något bra städtips - så det blir lite roligare.? Tveka inte att skicka iväg en kommentar.
Ciao



Kommentarer
Postat av: broder

skaffa något renvim eller såpa som luktar gott...

dammsug lätt torka av med trasa med vim såpa o dammsug en gång till får bort allt damm ...sen torka golvet...glöm ej lister fönsterbräda..vattna blommor..SEN LUKTAR ALLT GOTT...ett tips lägg en kluven citron i kylskåp efter torkat av kylskåp med citronvatten..o samma i badrum LUKTAR ASGOTT sen ...å då mår man GOTT kan slappa...Jo glöm ej under säng soffa o mellan soffa o under madrass dammsuga kvalsterna----hihi.stoppa doftkulor i dammsugaren...MVH jimmy bror ihihh som städar var 3 dag..pga av vovven

2009-02-26 @ 01:58:09
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

söt du är:)

2009-02-26 @ 09:31:04
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Stinha

Sv: Kikade runt lite på bloglovin' :)

2009-02-26 @ 10:40:05
URL: http://stinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0