Piercing i tälje imorgon?

Hmm, nu är det till att fundera. Dau, en polare till Harry kommer hit imorgon och tänkte kidnappa henne till Tälje, funderar på att följa med. Han är piercare och är även den som piercat mitt lilla metalface till sambo. (Harry alltså)
Tänk pierca mig i flera år men skjutit upp det för att jag hatar nålar. Men jag vill ju så gärna. Lutar åt en Septum piercing. Tycker det är galet sexigt!

Kanske blir så att man åker till Södertälje imorgon då...nervöst.
måste tänka på saken...
hmm..

Septum

Kommentarer
Postat av: Challe

Gör det! :)

2009-02-04 @ 04:19:59
URL: http://chab3.blogg.se/
Postat av: Broder

BARA KOR SOM HAR Sådant snälla syster,....den vid sidan om läppen är fin ta en sådan istället...

Kraaaaaaaaaam



SEPTUM ÄR HUVVAAAAAAAAAAAAAA..tänk när man snorig oxå

2009-02-04 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0