Rensat luften

Har precis haft ett serious talk med Valle, har vart för mycket sura miner, onödiga bråk och dålig stämning hemma. Bla annat därför jag kanske kännt mig lite nere senaste dagarna. Hatar hur vi tjejer är, att det alltid ska vara så jävla svårt och säga rakt ut vad man tycker, nej istället går vi och surar över saker länge, förväntar oss en ursäkt eller förändring utan att den andre parten ens vet om varför man är sur.


Jag o Valle psykar oss..2006

Nej, vi tjejer måste börja stå för vad vi tycker och tänker. Känns iallafall mycket bättre nu när jag och Valle pratat ut, skönt och få lite gladare stämning hemma. Har ju saknat den gamla vanliga Valle, med Sverige galnaste humor och ett hjärta av guld. Vi får planera in en helddag när vi fått lön, kanske käka middag ihop eller ta en shoppingrunda?
 (Blir en extrembudget-runda för mig, men man kanske kan köpa ett nytt nagellack eller något)
En riktigt just girls-dag!


Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

hehe ja då, jag ahr tid att vänta. Ja bästa är ju att ta med systemkamera. blir absolut lättast för mig att rita av då. :) se till så du tar med riktigt stor stolek :D

2009-02-19 @ 14:48:54
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Astrid och Emelie

VI ÄR BLONDINBELLAS STALKERS! LÄS MER OM DETTA PÅ VÅRAN BLOGG!

2009-02-19 @ 17:40:54
URL: http://astrilie.blogg.se/
Postat av: fröken elin

OJ 600:O men ni är många som sitter o svarar väl? jösses va jobbigt, jag gillar inte att prata i telefon skulle inte vart ett idealjobb för mig:P men de lät gött när man fick se på film:D å SITTA ner.



aa vi är då knepiga. när jag säger saker rakt ut så brukar personen i fråga bli sur. då brukar jag tänka bäst att va tyst.men ja kan typ inte låta bli:P

2009-02-19 @ 23:00:28
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0