Fredag Kväll

Usch, insåg att idag skulle vi ha vart på kryssning. Vi den här tiden hade vi förmodligen däckat eller precis stuckit in på frukosten, packade som svin. Ville verkligen åka, hade sett fram emot det så. Istället har man suttit på jobbet, inte fått ett enda roligt samtal alls inatt. Mest bara en massa konstigt folk.

Måste ringa boholm sen också, hon o Lovisa skulle ju ut i här i Sthlm och svira, kunde intehänga på eftersom man skulle jobba. Det bästamed helgen är ändå att man är ledig nu lördagen, första lediga lördan på aslänge! Jag och Valle ska städa lite sen och ikväll hoppas jag att R kommer förbi.
Vågar inte hoppas för jag har blivit besviken förr. men håller tummarna lite.

Ne, nu blir de 1½ timmes Family Guy, sen drar jag hem! Ciao.


Snart..Snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0