It's My Fat Day

Okej, det är rätt ofta min fat day, men idag kör vi deluxe verion. Efter jobbet imorse så mötte Valle mig i centrum, hoppade in på Ica för att handla lite. Satt seriöst och fantiserade om nachotallrik under natten, had to have it. Köpte massa onyttigheter, frosserisöndag? Dock har jag sovit nästan hela dagen så blir nog inte nå mer idag. Möjligen Chokladpudding med skivad banan sen. Ahhhhh... *Homer Simpson dreggel*

Rena dretvädret ute också, hoppas det är bättre imorgon, ska in till stan och träffa Boholmen, hon ska ju provjobba på någon stureplansresturang imorron, håller tummarna för dig gumms! efter det ska vi hoppa in på något härligt fik och bara chilla. Lär säkert sitta där i minst två timmar och bara tjöta! Ska disskutera lite kärleksfunderingar med henne hade jag tänkt, hon är mitt bollplank, skönt att ha någon och prata med. Blir helt galen av att tänka på saker själv, skönt att få ventilera lite.


Frågan är bara vart man ska fika, känns lite overkill att betala typ 50 spänn för en kopp varm choklad. I know I´m Cheap.
Men alla tjänar ju inte miljoner på sina bloggar. *host*

Nej nu blir det Poker en stund..
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0