Kollektivtrafiks foton...

På hemresan idag från jobbet hade jag helt galet tråkigt, slutade med att jag satt och tog kort på saker, typ allt, jag såg. Fan, jag älskar ju att fota! Jag måste verkligen köpa mig en digitalkamera, mobilkameran duger verkligen inte längre. Måste kolla rean om det finns någon bra kamera att få tag på. helst en rosa ;)

När jag kom hem i morse blev det att titta på Sunes sommar, så jävla klassiker. Har säkert sett den 50 gånger, men den blir aldrig dålig. Efter det somnade jag som en stock och har sovit typ hela dagen. Tur är väl att man är ledig tills torsdag nu så man kan ägna lite tid till stackars lillsyrran som fått stått ut med mitt sovande och jobbande.

Nu är Valle på besök också, inte sett henne sen innan jul. Pratar om lite kryssningsplaner oxå, börjar bli dags..
Puss och hej, leverpastej!


Soluppgång över Stockholm, How beautiful.

Ser nästan solbränd ut...

Utsikt från Buss vs Tunnelbana

Ser ju helt galen ut och självklart är morgonsnusen på plats.

Stureby och Bandhagens C...Almost home....
Home Sweet Home

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 12:00:30
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0