Läsarrekord.

Igår slog ni mitt tidigare rekord på antal läsare, tack så mycket. Kollar statistiken lite så och då och nu under jul/nyår har den varit låg så skönt att den fick ett uppsving! Hoppas ni fortsätter titta in! Kul att endel börjar kommentera också, det är mycket välkommet.

Halvlugnt på jobbet idag, har dragit på mig en jävla rethosta som vägrar försvinna. Sjukt irriterande! Urk. Har även suttit och ätit massa Skumtomtar, hade med en påse, hela jag känns som en stor skumtomte nu. Blir lite för mycket socker efter ett tag.

Ska börja en timme tidigare imorgon, redan kl 19. Så blir inte mycket sova idag när jag kommer hem. Tur att det är söndag snart då. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig den 30e, har ju fått ledigt från jobbet för att jag, Harry och Valle ska iväg på vår första kryssning ihop, kommer bli spännande. Minst sagt!

Nej, nu ska jag svara på lite smsfrågor här på jobbet och sen kika lite kläder. Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, vad jag blev sugen pa jultomtar nu haha :D

2009-01-10 @ 17:47:39
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0