Lördagmorgon.

Var satans trött igår kväll, Valle och jag bestämde oss för att se Brokeback Mountain eftersom hon inte sett den än, men båda två somnade efter halva filmen. Var helt körd i huvudet. Ännu värre var att jag vaknade kl 06.45 och var jättepigg. Hmm.
Bestämde mig för att sätta på datorn och pyssla lite, bli nog trött senare.

Ikväll blir det jobb, ska bli skönt och lämna lägenheten. Saknat jobbet nästan. Lite iallafall.
Nu är det inte långt kvar till löning heller. Tur är väl det, vet inte hur jag lyckats men brände både lönen och julklappen från farsan hur fort som helst! Ska vara lite mer försiktig denna månad, iaf med taxiåkandet.

Nej, nu ska jag läsa lite Morgonbloggar.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0