Så var man i Storstan igen!

Nu sitter jag på jobbet, känns skönt att vara hemma i Stockholm igen. Tåget var framme runt kl 20.05, tjugo minuter försenat såklart, men det gjorde inget, för resan var grymt avslappnande. Jag älskar att åka x2000! Denna gång hade jag bokat plats i den tysta vagnen, ahh underbara tystnad, Inga snorungar som gapar, ingen idiot som skriker i mobiltelefon, bara lugnt, tyst och stilla. Somnade som ett litet barn med Darins album dundrandes i öronen..Fucking Wünderbar.


Hitta en gammal bild från Hamnfestivalen i Karlstad, 2005


Fick veta av chefen att jag får ledigt i slutet av Januari. Så skönt! Har varit lite nervös för det, men nu löste det sig. Vad som kommer hända då? Det får ni veta längre fram!

nu ska jag käka lite och läsa lite bloggar innan jag börjar.
Peace n Love!

Kristinehamns lilla järnvägsstation

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär , vad har du för planer inför helgen?

kram

2009-01-08 @ 23:57:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0