Aint no sunshine when she´s gone

Igår åkte Forsman hem. Jag, Harrie, Madde och Nanie följde henne in till tcentralen. Efter ett snabbt inhopp på nån thairesturang där brudarna käkade så fick vi säg hejdå till gänget. Först till Madde & Nanie som skulle hem till V-ås, kul att ni kom, synd bara att jag mest jobbade när dom var här. När dom hade lämnat oss så gick vi till bussterminalen för att vinka av forsman.

Usch vad jag hatar och säga hejdå till folk. Speciellt forsman eftersom jag vet att det kommer dröja innan vi kan ses igen. Hatar verkligen att vi inte bor med varandra eller iallafall bor i samma stad..Hoppas det kommer ändras snart..

Idag blir en bitter dag....

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0