Design idéer tack

Fan har totalt idétorka. Ska försöka få en jätteduktig tjej att fixa min blogg. Harrie var ju gullig och fixade om den så jag slapp orginaldeignen som var sjukt tråkig. Men nu vill jag fixa den igen, lite andra färger och främst andra bilder. Dom jag ahr nu är gamla och inte speciellt vackra.

Har en idé till färg och vet typ vilka bilder, MEN (och det är ett stort men) jag behöver ha med nåt mer, något som symboliserar mig helt enkelt. Tänker och tänker men kommer fan inte på nånting...
Någon som har något förslag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mycket=)

2009-07-29 @ 17:53:47
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: Lina

jag sätter upp dej på kölistan :) jag ska designa två bloggar på lördag. hinner nog börja med din då också ;) så, tänk för fulla muggar! ;)



du kan ju fundera ut vilka färger du gillar, vilket stuk det ska vara på bloggen, om den ska vara rockig, gullig, stilren, somrig, osv.



+ bilder som ska vara med osv ;) du kan annars ge mej fria händer om du puttar mej åt rätt riktning..

2009-07-29 @ 19:40:45
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0