Dinner and a Movie?

Nu handlade det visserligen inte om en dejt, men jag hade minst lika trevligt för det. Igår bestämde vi oss att vi skulle gå på bio, kul att hitta på något och inte sitta hemma. Det var syrrans sista kväll och vi tänkte se "Drag me to Hell", blev dock ändrade planer eftersom hon är under 15, trodde minderåriga fick följa med i vuxet sällskap, så dum var jag.

Först tänkte vi käka så vi åkte in till Hötorget vid 19tiden och traskade in på Kungshallen. Där var det smockfullt så vi vände snart på klacke och kollade runt efter någon annan
resturang. Vi hamnade nere vid sergels torg och kollade in Mongolian, men där var det om möjligt ännu mer folk! Vid det här laget var vi svettiga och irriterade av hunger, vi kikade runt hörnet och såg en Sushibar, så vi tågade dit.

Helt tomt hade dom och bra priser, sen var maten supergod så lär säkert äta där igen, en undangömd pärla måste jag säga!



Sötnosar

När vi var mätta och belåtna traskade vi upp till hötorget igen, mot bion. Eftersom vi var tidiga så satt vi utanför och glodde på folk. Fan va mycket konstigt folk det finns här, härligt på ett sätt, synd bara att de flesta verkar så tråkiga...egotrippade.
Klockan närmade sig nio och vi gick å ställde oss i kö. Sinnessjukt varmt och sega köer men vi hann in till filmen, precis på minuten.
Vi såg Transformers - Revenge of the Fallen... Sinnessjukt bra film!! Okej att jag tyckte första filmen var bra, men denna var ju hur cool som helst! Den måste ni se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0