GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BROR



Idag fyller Världens Bästa Bror år, vi kan säga att han fyller 25, även om det är en liten vit lögn.
Trots att vi firade honom i helgen så hade jag gärna varit där och firat honom idag, även om vi bara hade chillat framför en film.

Min bror är den bästa bror man kan ha, han är underbar helt enkelt. Älskar dig och blev jätteglad över att se dig så lycklig, du förtjänar verkligen att må bra.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!



ps. Igår var det även en månad tills jag fyller 23.

Kommentarer
Postat av: jimmy broder tuck ahhaha

Hahah den bilden minns man inte ..spinkiga muskler hehhe dags träna den 25 åriga kroppen hehheh

TACK MIN GOA SYSTER



LOve ya

2009-07-08 @ 01:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0