Grisslinge igen..

Dålig bloggnng jag vet, här kommer det endel iallafall...

I förrgår hade vi tänkt bada vid Insjön i Nacka, men där var det ÖVERFULLT med folk så vi drog vidare till grisslinge igen, där är det ju iallafall en stor strand så oddsen att hotta en plats var rätt bra, vi fick en kanonplats, precis nere vid vattnet och vid sidan av privat-stängslet. Kan lova att det inte tog många sekunder innan jag hoppade i.

Det var underbart varmt i vattnet, Forsman de gamle badkrukan hoppade i en stund, hon sprang tom ut på bryggan och hoppa i som en glad 7åring. Efter ett par timmar kunde inte heller Harry låta bli utan hon badade hon med, trots att hon har fobi för att bada, så superstrongt av dig köna!

Var i vattnet i säkert 2 timmar sammanlagt men spendera även rätt mycke tid i solen, så nu är vi alla lite brända. Men det är sånt man får ta, eller hur flickor?


Världens sötaste syster och det härliga havet..


Snyggast på beachen, Forsman med en Öl i handen


Jag råkade bada med mitt nyköpta SL kort, fick panik och todde jag slängt 700 spänn åt helvete...men det gick att rädda som tur var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0