Just nu

Resten av umeå-resan och bilder kommer, men inte jusst nu. Ligger i vardagsrummet och tjötar på msn, helt tyst hemma eftersom Harrie är på kryssning med sin mor och Forsman hälsar på en annan kompis. Har tvn på i bakgrunden, har kikat på Michael Jacksons minnescermoni, lite sorgligt tycker jag allt det är, för hans familj och barn. Ingen förtjänar att förlora någon i förtid...

Iallafall, var inte det jag tänkte skriva, helt meningslöst inlägg egentligen, men känner mig ensam. Vet att jag inte är ensam, men just nu, denna kväll i detta nu, så känner jag mig ensam. Kanske beror det på att jag haft så mycket folk runt mig de senaste dagarna, kanske beror det delvis på vädret. När det är sånt här regn och åskväder ska man vara två, mysa till ljudet av regnet som faller mot fönstren, dropparna som smattrar på balkongen, som färgar himlen alldeles mörkgrå.

Saknar Umeå och Brorsan. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0