Löning!!

Ta mig tusan, då vare äntligen dags för löning. Sist blev det ju inte många ören över så har vart pank hela månaden. Tur att jag hade forsman, men nu ska man ju betala tillbaka allt och det suger verkligen! Känner på mig att även denna månad kommer bli fattig. Min sista månad i högdalen. Är fortfarande osäker på lägenheten i medis, så Baby, fixa det nu!!

Idag ska jag iallafall fira löning med någon god mat. När man är pank blir man ju sugen på allt tyvärr så just nu e jag tokhungrig. Hoppas bara att lönen kommer in fort, brukar ibland få den sent på eftermiddagen och det funkar ju ej, vill ju handla på väg hem från jobbet. Ska sluta 08 från jobbet, en timme senare än vanligt alltså och jag dör av hunger redan nu...ahhhh.

Snälla snälla lön, kom in på mitt konto nu!


Note-to-self: Inte slänga bort pengar på skit denna månad

Kommentarer
Postat av: SveaJ

löning sitter fint som tusan idag! :D

2009-07-24 @ 09:36:32
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0