New Addiction

Det farlig med att jobba nätter här är att det blir så mycket dötid fram mot småtimmarnam vad gör man då? Jo glor på en massa serier på nätet. Hittills har jag mest kollat på svenska program, men igår och idag har jag glott på MTV. Har ju inte kanalen hemma och det suger eftersom dom visar en massa kul saker. Hellre glo på det är 4 timmars tvshop som det är på resten av kanalerna.

Tänkte iallafalla börja kolla "The City", jag vet att jag är sjukt efter men har aldrig sett det innan. Måste säga att jag är helt hooked bara efter 4 avsnitt! Whitney är ju jättegullig, men hennes läskiga arbetskompis Olivia är mest otäck. Sån jävla Poser. Orka leva sig in i det, haha. Bra tidsfördriv iallafall, så ska hinna med ett program till innan jag gittar hemåt.

Ciao Ciao.


Kommentarer
Postat av: MrB

Ska du inte jobba på nätterna? :-) Verkar var mer leisure and pleasure på Stockholms collaste tjockisbrutta. :-)

2009-07-19 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0