Nu är Kungen död...

..Nej jag menar inte bokstavligt. Vaknade upp nu klockan 12 och just nu ligger jag och kollar bilderna jag tog igår på invigningen. Min mobilkamera fukkade ut efter ett tag så kommer sno lite bilder från boholm kanske också, ska ju nämligen åka dit idag, till lilla Södertälje. Ska bli kul och bra få umgås, vara nära varann, känner verkligen som vi hittat tillbaka efter vårat relationsglapp.♥

Ang Kungens död, vaknade upp med ett galet sug efter Kent-musik. Har inte lyssnat på kent sen jag var en ung tonåring, en missförstådd konstnärssjäl som ville vara allt annat än likadan som alla andra. Då lyssnade jag på kent, dynet runt. Sen växte jag upp, insåg att valet av musik inte gör mig unik utan snarare mina handlingar och min persnlighet. Inte lätt och vara vilsen tonåring så en del av mig ser fram emot att fylla 23.

Iallafall. Nu pumpar Kent ur min dator och det är dags att slå min favorit, Kevlarsjäl...
(Ska slänga upp lite bilder från igår snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0