Ordning och Reda...

Idag hade vi tänkt dra till Globens köpcenter och gå omkring o kika lite. Mest Forsman som vill kika eftersom det bara är hon som har pengar av oss just nu. Känns så sjukt jobbigt å vara pank, speciellt när hon är här, men va fan, det är bara och bita ihop.

Efter Globen tänkte Valle komma förbi, inte sett henne sen hon flytta typ, blir ju så när man inte bor i samma stad. Hon ska iallafall hämta resterande av hennes grejer. Ska bli sååå skönt att bli av med dom eftersom jag har så mycket av min egen skit som ska få plats någonstans. Så när hennes saker väl är borta så kanske jag kan få lite bättre ordning i mitt rum, kanske Forsman vill hjälpa till? Hon är ju städfreak, haha.

Nej, nu ska jag läsa lite morgonbloggar innan Våra Bästa År börjar. *leka tant*

Förresten, det vankas UTGÅNG imorgon, nån som ska haka på så hör av er!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0