Re-connect

Igår fick jag och Boholm äntligen ses. Vi har inte setts sen i April, heller inte hörts av på länge. Vi hade helt enkelt tagit en paus. Något som vi nog behövde, även om det kändes konstigt att inte prata på så länge. Jag och Boholm har vart bra vänner sen vi slutade 9an ungefär, men har kännt henne sen mellanstadiet, alltså är det inte någon man släpper i första taget. Vi har klarat av många motgångar tillsammans och hon är en av min absolut äldsta och bästa vänner.

Vi har lyssnat på varandras kärleksproblem, gråtit ihop, stöttat varandra, festat satan, raggat ihop (ibland även på samma killar..host host), skrattat tills tårarna sprutat och har hur mycket minnen som helst tillsammans. Är så jävla glad att vi har re-connectat igen. Igår när hon kom in genom dörren var jag sjukt nervös, men så fort vi såg varandra försvann vårat "groll". Allt var som vanligt igen och tacka Fan för det, för utan henne skulle jag inte klara mig. ♥

PÖSS PÅ DIG KÖNA


Boholm och "Idolen" som vi hittade på en stople när vi vandrade barfota till slussen från Gamla stan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0