Umeå dag 2 - Förfest

Lördag:
Vi förfestade från kl 18-23 nästan, gissa om vi vart apkalas, men kul hade vi vill jag lova. När vi kom till Brorsan hade David nyss anlänbt, vi käkade lite mat och tog det lugnt. Martin kom en timme senare och då trog det igång på riktigt. Jag och forsman hade köpt 3 liter vin att dela på, Tania, asgott och lättdrucket. Var längesen jag drack mig full på vin, men det gick helt ok..

Måste säga att brorsans polare är asgrymma, David och martin höll på och jucka på varandra medans jag och forsman skrattade så vi tjöt. Vi spelade gammal skön musik hela kvällen, blandade allt från trance till hårdrock. Främst av allt så hade jag jävligt kul, skönt att få festa med brorsan igen...





shyssta Mange skjutsade oss ner till krogen iallfall, blev att gå på Premiären av Allstars...

Kommentarer
Postat av: broder

hhahihiahahohhaooahoaohaoaooooo

mm juck kungarna...Mange så snäll ja

SKÖNT parta med er oxå:)



kramis

2009-07-09 @ 18:41:18
Postat av: emelie

Ja jag vet. röker typ en cigg om dagen. ibland 2. :)

2009-07-10 @ 02:08:54
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0