Vem kan motstå Polly?

Vilken tur man kan ha, igår ville chefen att jag skulle börja tidigare än 23, hanvar till och med så snäll så han erbjöd att betala taxin in till jobbet. Klart man inte tackar nej, det innebar att jag fick 1½ timme övertid igår, plus att jag jobbade 3 timmar med sms i onsdags och 12½ timmar övertid förra veckan. Mycket bra med extra stålar när det börjar dra ihop sig för och flytta.

Tidigare ikväll så kom Polly in på msn, precis när jag var beredd att klä på mig och dra till jobbet. Han var nog lite sällskapssjuk och ville ses så han var så snäll och skjutsade mig till jobbet i hans lilla röda bil. Hur skönt som helst och slippa åka kommunalt, utan att spendera en krona.

Alltid lika kul och träffa Polly, han är ju så förbannat söt. Men ännu mysigare och pussas lite med. Det är nog det värsta med att vara singel, inte få kramas och pussas när man vill. Tur att man har honom då, för honom pussar jag gärna på. Mums.

Tack för skjutsen goding! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0