Senaste Dagarna

Som vanligt, dålig som fan på att blogga, men här kommer en liten redogörelse för vad som hänt i veckan, spännande värre, inte sant?

I måndags kväll kom Valle hem, finally, kände skumt att vi plötsligt blev tre igen hemma i lägenheten, men ändå härligt att ha henne hemma.
Iallafall under måndagkvällen blev det massa tjejsnack och en riktig uppesittarkväll, eller natt snarare.
Under natten bestämde vi oss för att åka in till stan på tisdagen, ingen av oss hänger i city direkt ofta så kunde va kul att hitta på något.

Vi drog in mot stan runt 11tiden, både Valle o Harrie skulle shoppa, själv fick jag mest stå för fönstershoppingen, är snorpank. Blev även lunch på Donken, hör och häpna. Hatar att gå in på donken, mår fysikt och psykiskt illa därinne. Så fort man kommer in så stirrar alla på en som om man vore ett monster.
Alla glor med blicken "Ohh en tjockis, hon äter här varje dag, säkert trippel-plusmeny.."
Det roliga är att jag INTE gör det, detta var första gången på donken detta år t.ex. Har heller inte varit på Max eller Burger King. Så, nu vet ni det.

nerd

Både Valle o Harrie hittade lite söta saker på Gina T, tom jag älskar den klädkedjan. Så jävla synd att om inte har en Plussize kollektion som tex HM & Lindex. Förstår egentligen inte varför, dom skulle tjäna multum på det och tro mig, jag skulle vara stamkund!

För mig blev det bara två par örhängen denna gång och såklart mina nööördglajjor som jag hämtade ut.
Här kommer lite bilder från i tisdags:


Jag innan vi åkte iväg..och Harrie på Feet First.


Valle på Lindex....och Donken..(Harrie´s fingrar...)


Mina nya örhängen, de första är från Gina och de andra från Punktshop..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0