Ännu en lördag i 118-Bunkern

Sitter på jobbet som vanligt, hyfsat lugnt än så länge, men snart brakar det väl loss med fyllon som ska ha nummer hit och dit. Hittills har kvällens samtal handlat en del om Melodifestivalen, inte så konstigt kanske. Lite synd att jag missade den, hade ju tänkt se den med Sara och Lisa men jag hoppas att ni har det bra men bag in box Vin och Extra Drops (ev, Läckerol).

Grattis säger vi till storskrällen Marlena Ernman som vann hela skiten ikväll. Har tyvärr inte hängt med alla, har inte ens hört alla låtarna, men jag blev jävligt förvånad över hur dåligt det gick för toksnygga Agnes.
Får se om man hinner se reprisen, när den nu går...någon som vet?



Längtar verkligen till imorgon när jag kommit hem från jobbet. Ska ligga i sängen hela dagen, bara se film och spela spel. Köpte The Sims 2 för några dagar sen, hur barnsligt som helst. Det var för några veckor sen som jag blev toksugen på att spela Sims, spelade första spelet jättemycket i typ, högstadiet?
Anyways, kul att spela igen, värsta är bara att man fastnar och helt plötsligt har det gått 5 timmar.
Sånt stavas B E R O E N D E F R A M K A L L A N D E.

Var och hämtade ut ett paket från CDON igår efter jobbet också, så nu har man lite nya filmer all plöja igenom. Köpte bla; Juno, Sideways, American Dreamz, Colletral, Another Gay Movie, Hatchet och Rec. De två sista är skräckisar, så vi får köra en skräckafton någon kväll eller vad säger du Harrie?

Nu ska jag återgå till jobbet..yeeey.....


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh jobbar du där man svarar på allas sms? Hur fick du jobb där, undrat det ett tag? :P

2009-03-15 @ 11:21:37
URL: http://ellenpellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0