Filmkväll och Morgonkyssar

Igår hände inte mycket, blev att sova typ 12 timmar. hur skönt som helst. Vi här hemma hade ett långt och seriöst snack. Det slutade med att vi alla satt och grät. Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att vi rensade luften totalt, så ärliga har vi tre nog aldrig varit mot varandra och det behövdes.
Nu känns stämningen harmonisk...lugn och fridfull.Tack för igår Harrie och Valle, ni förstår inte vad ni betyder för mig...



Imorse kom E på besök igen, han ville ses innan han skulle åka hem till GBG igen. Var jättemysigt att få ses igen, verkligen synd att han har flyttat dit ner. Han är verkligen genomgo,,,och vilka läppar..haha.
Han var tvungen att dra till tåget vid lunchtid varpå jag och Valle städade här hemma och gick iväg till centrum.
Vi mötte upp Harrie i Högdalen C och gick omkring och kikade lite, hämtade ut deras Ellospaket och min nya Eltandborste *yeey*

Kvällen bli lugn, vi ska snart sätta på en skräckfilm och ha en riktig myskväll...
Vad ska ni göra ikväll då?


Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

Ja dom är helt underbara dom där låtarna :) Det är lite som knark för mig för stunden :D



Ja kramkompisar behöver vi alla. synd bara att det är så dåligt med sånna :(

2009-03-23 @ 21:51:49
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: broder

JU SETT FBK VINNA HAHHAHHAHAHHah



http://amigoshusse.blogg.se/?tmp=23233131

o bloggat....fin tjej som jobbar med..

2009-03-23 @ 23:41:59
Postat av: emelie

Fan om du kommit på det. Två dagar kvar tills vi åker.

2009-03-25 @ 12:18:53
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0