Frånvaro

Jag vet, ingen behöver påminna mig om min bloggfrånvaro. Jag lovar att jag är fullt medveten om att jag inte skrivit något. Har helt enkelt haft en svacka och blogga har inte varit lockande alls.
Konstigt egentligen för jag har så mycket tankar som snurrar i huvudet att jag borde blogga som aldrig förr, få skriva av mig helt enkelt.

Inte bara bloggen som legat på is, JAG har legat på is. Mitt rum ser förjävlig ut och det gör jag med. Ikväll fick jag ÄNTLIGEN tummen ur arslet och diskade en stor disk samt städade upp mitt rum. Imorgon ska jag ta resten av rummet och efter det blir det beautytreatment delux.

Göras imorgon:
Rummet:
Sätta upp Gardiner
Bädda nytt i sängen
Damsuga och Torka Golv
Hämta min stora spegel i förrådet

Ego:
Monsterlång dusch
Hårinpackning
Ansiktsmask
Fixa naglarna
Fixa ögonbryna
Läpp-mask (volym boost från TooFaced)

Jag Hoppas ni har saknat mig, men nu är jag tillbaka!!


Kommentarer
Postat av: broder

saknar ju dig jämnt...:)

KUl på bättre humör YEAH siss is HAPPY våren ju på väg:)

2009-03-09 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0