Mätt och Belåten

Äntligen lite mat i magen, har vart dåligt med det dom sista dagarna, men det kan inte hjälpas. Sitterpå jobbet nu och har precis käkat lite Pasta med Pesto och lite riven ost, satans gott måste jag säga.

Har ringt på rätt bra ikväll hittills, hoppas det lugnar ner sig under natten.
Skönt att inte behöva jobba ensam iallafall.

Idag har jag inte gjort något alls, imorse när jag kom hem kikade jag på filmen "How to loose a guy in 10 days", den är rätt bra och men har självklart superlyckligt och förutsägbart slut, som om att sånt händer på riktigt...efter det somnade jag och sov som en stock hela dagen. riktigt skönt att slippa vara så trött på jobbet.

Vad har hänt annars då? Jo, Börjar bli riktigt orolig för min kelgris hemma, ena katten, Sickan, börjar bli dålig och både jag och Jennifer tror att han inte har långt kvar att leva. Vore bra om det gick fort, vill ju inte att han ska lida eller ha ont, men jag kommer bli satans ledsen. Även om han tuggat sönder kablar och kissat i gamla soffan, så är han världens goaste katt. Usch.
Vi får se hur det går men just nu ser det mörkt ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0