Sista-minuten-shopping

Idag drog jag med Valle till Farsta C för att AKUT-shoppa lite inför kryssningen. Fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig. Panik.
Valle köpte en supersöt prickig klänning på Gina medans jag var på jakt efter en bolero, fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att hitta. Tillslut hittade jag en för 250:- på Lindex, som hittat kan man tycka.

Var meningen att vi skulle vara i farsta i 1 timme typ, jag behövde hem för att sova eftersom jag jobbar inatt. Så blev det INTE utan vi var där i 5 timmar nästan. Blev alltså ingen sömn för mig.

Förutom boleron så köpte jag ett långt silverhalsband med ett stort hjärta på Gina och två nagellack på HM.
Får se om jag kan få Harrie och klippa mig imorgon, måste göra något med mitt förbannat tråkiga hår ju.
Ska köpa hårfärg imorgon oxå, mest för utväxten och glansen, korpsvart såklart...*rawr*

Nu är det bara två dagar kvar! I cant wait..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0