Vuxet Beslut.

Nu kommer brorsan jubla, jag har tagit beslutet att sluta. Jag lovar inte att jag kommer lyckas, men jag ska hålla mig borta från det, blir det för jobbigt kommer jag att trilla dit, för stunden, men att inte ha tillgång till det dygnet runt kommer hjälpa.

Jag ska inte slänga ut mer pengar på det. Har räknat ut att jag lägger drygt 5000kr om året på skiten. 5000!! För mig är det mycket pengar, så nu får det vara nog.

Ni kommer få följa mig genom mina abstinens-utbrott och till mina närmaste, hoppas ni kan ha överseende om jag är lite bitter och lättirriterad dom närmsta veckorna.

Vad snackar jag om då kanske ni undrar, well har ni inte listat ut det än så här kommer det; Mitt Älskade Snus.
Det är på tiden att jag slutar.
Eller vad säger ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0