Avbetalat

Nu har jag äntligen fixat med Glocalnet så allt är uppklarat och betalt, så nu är det bara att vänta på att mitt internet ska komma igång igen, hinns nog inte innan fredag, men i nästa vecka iallafall.

Skönt att få det fixat iallafall. Snackade me Forsman i tele förut, om hur jävla bittra vi är över att ha den ekonomin som man har. Varför, Varför, Varför ska pengar ALLTID vara så krångligt? Hur kul är det att hela lönen alltid ska gå till massa räkningar och skulder? Vad är meningen liksom.

Ibland vill man vara en rikemansunge, eller iallafall få mer pengar i lön. Tänka att kunna vara ekonomiskt oberoende, klart som fan att man blir avundsjuk på folk som Kenza och Blondinbella, hur lätt verkar inte deras liv? Visst allt handlar inte om pengar, men en stor jävla del gör det!

Nej, jag vill inte ha någon annans ytlighet, någon annans fejkade leenden, men skulle gärna byta till mig nån annans ekonomi!


Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

Håller verkligen med dig :D

2009-05-27 @ 14:35:15
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: broder

Vem vill inte vara oberoende..men vilken balans skulle det vara då??

Finns massa annat tänka på än pengar VET i storstad skitsvårt...eftersom ALLT kostar o långa avstånd,



Men i UMEÅ enklare...som tur är:)



JAG BLIR SEDD IGEN AV TJEJER whohohohooooooo

2009-05-27 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0