Bankrån och Icakort

Igår gick jag och mötte Harrie i Centrum efter hon slutat skolan och när jag kommer fram till Swedbank möts jag av en massa poliser och en nyfiken folkmassa. Tydligen hade det varit rån och dom hade spärrat av området. Lite läskigt när sånt händer så nära. Harrie har ju tom jobbat där!

Iallafall, mötte henne och drog iväg ner över centrum, kliade som fan i shoppingnerven så jag var tvungen att stilla den på något sätt, blev en ny mascara på Kicks nämligen Maybellines nya "Lash Stilleto".  Har testat den nu och nja, e nog fan inte nöjd, fransarna blev rätt långa, vilket jag gillar, men inte så "svart" som jag vill ha det. Är nog bara Diors som är perfekt för mina fransar. Blir den nästa nång helt enkelt.



Efter Kicks gick vi och hämtade ut ett paket, hade beställt två söta tunikor, galet mycket färg, men va fan, orka ha svart hela sommaren och sen var det dags att storhandla på Ica, hade vart duktig och haft med mig Icakortet *tjoohoo vuxenpoäng*
Blev mycket fisk och grönt, köpte även massa bär o frukt, kommer bli sjukt mycket smoothies nu när det är så varmt!
Sen körde vi en riktig tacokväll igår, det är nästan standard när det är löning. Harrie fick mig att handla lite ekologiskt tom, är rätt dålig på det annars, men seriöst, skillnaden är rätt stor i smak. Ekologiskt SMAKAR BÄTTRE, så det är oftast värt den där extra kronan. Ska försöka skärpa mig :)

Tips till er smoothies älskare:
Jag har alltid lite solrosfrön och linfrön i mina smoothies, på så sätt får man i sig en massa zink och nyttiga fetter utan att det märks, dom påverkar inte smaken speciellt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0