Floating

Jisses, nu går klockan segt. Blev inte så mycket samtal som jag trott, skönt det iallafall. Har varit intressant och jobba med cheferna, även om en av dom har gått hem just nu. Bara 2½ timme kvar, sen gör jag detsamma vill jag lova!

Sitter och kikar runt på google, har läst hur många bloggar som helst och nyheterna hos både Aftonbladet och Expressen, vad ska man nu hitta på för att få tiden att gå?

Känner mig stel i kroppen som fan, rena rama kärringen. Då kom jag på idéen att kolla upp Floating. Skulle vara så behövligt just nu, bara få flyta och sväva i tyngdlöshet. Har gjort det en gång förut, fick chansen att prova gratis när jag gick på KAU 2005. Helt sjukt underbart.

350-370 spänn tar dom visst för en timme, så jävla värt, kanske blir att köra en timme när man får nästa lön. Skulle min kropp behöva, och mitt sinne. Åh jag vill Floata nu!


Floatingtank...även kallad "ägget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0