Humor saved my morgon!

Har inte lämnat jobbet än, har ju inte hemma att skynda till, Harrie är på Värmdö och min säng är lika tom som huvudet på en blondin.

Har fastnat på tv6s webbtv och glor på Erik & Mackan - Snygga och Smärta. Dom är verkligen helt sinnesjukt roliga, sitter och småfnissar för mig själv typ hela tiden. Mina kollegor måste ju börja undra.
Har fan kommit fram till att Erik är nog Sveriges sötaste kille, give him to me please!!

Undra om han e singel..hmm...*drömmer sig bort*


Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: haha, kommer lämna den stan, tro mig. Har du bott i Kristinehamn eller? =)

2009-05-24 @ 10:34:58
URL: http://paulinaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0