Löning!

Jag vill ha nu! Tänker inte vara resonlig och vuxen, nej, nu sätter jag ner foten och lägger mig på golvet och vrålar. Ge mig lön nu!

Är så jävla trött på att vara pank, visst det är mitt eget fel. "Måste lära dig att snåla", men va fan ska man behöva göra det resten av livet? Jag vill också hitta på saker, köpa solglasögon för 2000 spänn och fika på Sturekatten. (haha)

Nej men seriöst, vore skönt att få unna sig saker ibland, utan att veta att jag måste vara pank resten av månaden. Man blir less som fan. Hoppas jag låter som en riktig bitterfitta, för det är precis det jag vill vara just nu och det är, tro det eller ej, fanimej gratis!


Så skön låt, lyssna på Texten. Så skön diss!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

aaaah älska peter! :D

jag vill också ha lön! vädigt kul när man står på h&m å funderar om man har råd med en grej som kostar 9 o femtio....ballllllllll:P ladda inför eurovision imorgon nu!

2009-05-16 @ 00:48:07
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0