Norrländska Män!

Norrländska män har alltid legat mig varmt om hjärtat. Dom är inte så komplicerade som andra killar, snackar inte lika mycket skit och är ofta genomsnälla. Såna killar som man ska bli kär i, inte som andra "söder"-killar som krossar ens hjärta gång på gång.

Nattens Blogg-kram går till en man i Boden som jag precis snackat drygt 20 min med, han verkade så ensam men så trevlig. Han tyckte att jag skulle flytta upp så kunde vi "språkas lite o se vars det leder". Han sa även att om jag hade pojkvän så kunde jag även ta med han så skulle vi bara vara vänner. Haha. Han varnade mig även för söderkillar (killar från södra Sverige) och sa att han har hört dåliga saker om sånna. Skulle jag skaffa mig en karl så skulle jag ta en norrlänning tyckte han. För en norrländsk karl "älskar dig hela livet" sa han.

Hur gulligt var inte det?
Va säger ni andra singeltjejer, ska vi packa våra väskor och dra till norrland?


Vackert Norrsken över Pite Älv...romantiskt värre!

Kommentarer
Postat av: Pata

sv: du borde, han spelar badboy hahah! grymt hett, och serien är görbra.

2009-05-22 @ 06:52:43
URL: http://psychopata.blogg.se/
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

hahaha, ja duu, men kan itne påstå att dom är bättre än några andra. skrattar jag har erfarenhet av norrländks grabbar sen födseln och dom är lika mycket svin som alla dom andra, här döljer dom de bara med en mysig dialekt :D

2009-05-22 @ 09:51:38
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: broder

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gör deeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-05-22 @ 12:00:02
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Jaa, funtar på en lite mer brun färg :) Brunt möter rött typ. Lite mittimellan lix.

2009-05-22 @ 17:18:43
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0