Piercingbyte och Extrajobb

Har varit en assoft dag idag, kikade på "No Country for Old men", där är 2 timmar av mitt liv som aldrig kommer tillbaka, jissses vilken seg och altmänt skum film, fattade inte riktigt själva meningen med den. Nån mer som sett den?

Därefter har vi möblerat om lite i vardagsrummet/Harries rum och hon hjälpte mig byta ut min piercing. Hade en 12mm stor ring i näsan förut och det såg sjukt oversizad ut, nu bytte jag till 8mm, shit vilken skillnad. Ska fixa bilder, men det får vänta tills jag kan ladda mobilen igen.

Har snackat med chefen idag, han ville att jag skulle jobba imorgon natt, ett extrapass säger jag ej nej till.
Så mellan 23-07 blir det jobb, nu däremot, blir med mer film.
 Tjipp och hej!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tips:
Bloggprinessan Citty har tydligen haft problem med sitt domän, så det är denna adressen som gäller om ni vill läsa hennes fabulösa blogg och tro mig, den är beroendeframkallande:
SexandtheCitty.blogg.se

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Gamla ringen i snoken..


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Tack så jättemycket för hjälpen! Kommer länka dig ikväll :)

2009-05-06 @ 14:08:33
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0