Sommarflirt?!

Har precis slutat jobbet så nu bär det av hemåt. Natten har varit hyfsat lugn, vilket har gjort att jag har kollat på hur mycket webbtv som hest. Rena lyxen.
Inatt blev det 2 avsnitt av Family Guy, Båda Semifinalerna av Eurovision och ett avsnitt av Antikrundan. En skön blandning eller hur?

Inte bara det, jag har fått nobba en kille på msn. En snubbe som jag träffade i början av förra året har visat nytt intresse och han är inte lite intresserad. Kände mig lite taskig som inte ville ge honom en ny chans, men jag kände redan då att det inte kunde bli något, bättre och vara ärlig eller hur?

I sommar ska jag fan njuta av att vara singel, sen till hösten kan jag fortsätta gräma mig över att jag inte får bli kär. I sommar vill jag bara ha kul, flirta och tänka på mig själv. Tror det kommer bli en kanonsommar detta år!

Sommarbrun o fin..2006..Goodtimes!


Kommentarer
Postat av: boholm

Den är asskön. har en annan skön låt som jag ska lägga upp senare

2009-05-16 @ 15:57:56
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0