Fel Top Model?

Allison, kom tvåa.

Natten går rätt fort på jobbet, bara 3 timmar kvar innan jag får åka hem och sova. Behöver inte stressa heller sen utan kan sova ordentligt, verkar att jag inte börjar kl 17-18 utan kl 22 som är min egentliga tid. Vii ju börja tidigare pga av pengarna, men vi får la se vad chefen säger imorgon.

Har precis kikat klart på Top Model säsong 13, har inte följt säsongen speciellt noga men finalen är alltid kul och se. Har tröttnat lite på ANTM, efter ett gång säsonger så blir man ju less på programmet samt att tjejerna blir "fulare" och mer beiga för varje år. Alla är så blyga och tysta, inga personligheter alls.

Som vanligt så var det fel person som vann, Allison och hennes freaky ögon borde ha vunnit!!
Är ni liksom jag trötta på ANTM? Själv har jag fastnat för Project Runway istället, finalen av säsong 6 sänds i Usa idag så kan se det avsnittet på jobbet imorgon. Alla nya program samt gamla säsonger hittar ni på http://www.casttv.com/shows

Vinnaren av ANTM 13, Teyona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0