Julmys i Värmland...

Igår natt bokade jag biljetten Värmland, kom över en ruskigt billig bussbiljett som tur var. Den 21 december bär det av och ska spendera ca 5 dagar i Kristinehamn. Det blir min längsta vistelse där sen jag flyttade därifrån 2005. Ska bli en intressant vecka minst sagt, kommer dock visa mig så lite som möjligt, spyr på de flesta människor som bor kvar där. Finns ju dock vissa undantag, förutom spendera julen med familjen så ska jag faktiskt ha en date... eller ja date och date, träffa en gammal barndomskärlek eller vad man ska kalla honom.

Vem han är? Det får vara hemligt för stunden, skulle ju bli skandal i vämlandsskogarna. haha.

Däremot kan jag säga att det var längesen jag längtade så mycket efter att träffa någon, samtidigt som jag kommer vara sjukt nervös. Tror faktiskt att jag skulle kunna tycka om honom..på riktigt. Men det får vara en hemlis... så hysch hysch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0