Sånt händer bara mig..

SERIÖST! Sitter på jobbet och upptäckte nyss att det har gått hål i mina brallor, inte lilla hålet heller utan ett stort jävla blaffehål över HELA min röv! Dom var hela när jag åkte till jobbet och jag har inte fastnat nånstans, hur i helvete hände det liksom? Både jag och Forsman brast ut i skratt, snacka om otur.

Frågade mig själv, Vad i helvete gör jag nu?! Slutar jobba om 2 timmar och ska då ta mig hela vägen till Märsta..men ett gigantískt hål i brallan. No-Can-Do-Carnal säger jag bara!

En jävla tur att jag beslöt att ta en "tunika" på mig com jag kan dra ner och använda som kjol, kommer inte va speciellt snyggt, men hellre det än Moona halva Stockholm en lördagsmorgon...

Seriöst.... Sånt händer bara mig..

Nu blir det fler avsnitt av The Hills!

p.s. Boholm, jag vet att du skulle ha skrattat ihjäl dig om du hade vart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0