Yikes...

Bloggtorka delux som många utav mina vänner har påpekat. Ja, jag vet att jag är dålig på att blogga. Blir ju typ inget bloggande när jag är ledig och förra helgen jag jobbade hade jag ingen lust alls. Nu är jag alltså på jobbet igen, blir jobb som vanligt torsdag-fredag-lördag, så sluta fråga mig vad jag ska göra i helgen. Man tycker att efter ett år borde folk ha fattat att jag jobbar VARJE helg!

Helgens jobbschema:
Torsdag: 23-07
Fredag: 17-08
Lördag: 18-08
(Forsman är ledig och hälsar på i värmland så jag får annat nattsällskap, nämligen kära Isabelle!)

Vad har hänt sen sist då? Varit en lugn vecka, blev ingen Bio i Måndags eftersom forsman var för sliten efter kryssningen och jag mådde kasst. Fett irriterande och gå omkring och vara "halvsjuk" hela tiden, urk.
Sen i Tisdagskväll kom Marcus på besök, underbara baby har ju flyttat till storstan nu (ännu en som lämnat karlstad) cå klart han var tvungen och hälsa på. Blev att prata en massa kärlek och dricka ännu mera vin. Mys Pys värre.

I övrigt har veckan varit lugn, vänt på dygnet helt och legat och pratat i tele dom senaste nätterna med en viss "Tusse".... Börjar bli mer och mer intressant detta...hmm..

Nu ska jag iaf börja jobba.
Pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0