3 Apor var precis vad vi fick

Nu är jag Återigen på jobbet, dags att jobba för brödfödan eller vad fan man säger. Igår var det ju dags för våran inflyttningsfest, så där i efterhand kommer vi komma ihåg den som en vinkväll med tre apor snarare än fest. Själv inflyttningsfesten få flyttas fram lite eftersom alla bangade igår bara för att det var Onsdag.

Iallafall, blev bara Jag, Forsman, Lilie, Alex Och Daniel. Var allt för längesen jag träffade Lilie och Forsman hade inte sett henne på 5 år så vi hade en del att prata om. Alex, mitt ex och hans polare Daniel kom också förbi så vi hade det riktigt trevligt.

Ang tre apor, så hette vita vinet vi drack igår, riktigt gott! (samt våra tre gäster)...




Kommentarer
Postat av: Isa

Bananapan

2009-10-17 @ 01:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0