Alltid i sista sekunden... (SKULLE LAGTS IN IGÅR)

DETTA INLÄGG BLEV TYDLIGEN EJ UPPLAGT IGÅR RUNT LUNCHTID..SÅ DET KOMMER IN NU)

Är det någonting jag är så är det tidsoptimist. Skjuta upp saker är min speciallitet ända tills det är 3 timmar kvar och man istället för att kunna ta de lugnt springer omkring och får psykbryt för att man stressar så. Någon som känner igen sig? Visserligen har inte Forsman och Erik lämnat Karlstad än, så jag har fortfarande tid på mig. Måste verkligen ta ett ryck strax.... snart...om en stund...ska bara...

nej, fan. jag tar ett tyck nu. På med lite dunkmusik bara så ska det nog gå.
Tänka sig, inatt kommer jag sova i nya lägenheten.

Skriver om en stund igen.

UPPDATERING 1 OKTOBER 23.12: Packningen gick tillslut och flytten med för den delen..mer om det kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0