I brist på annat....

99 Frågor 99 Svar!


1. Fullständigt namn? Jessica Mariah "Charlie" H. Allen
2. Exakt ålder? 23
3. Vart bor du? Märsta / Steningehöjden
4. Bor tillsammans med? Wünderbar Forsman
5. Husdjur? Roffe - The Marsvin
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? Augusti, 1986
8. Inriktning på gymnasiet? Estet Bild - loved it
9. Vilket år tar du studenten? Student 2005
10. Något jobb? Natt-telefonist på 118***
11. När ska du sova ikväll? Jobbar till 07.00..sen hem och sova.
13. Duschat idag? Klart, invigde duschen i nya lägenheten!
14. Kramat någon idag? Nope
15. Pussat någon idag? Nope
16. Vad har du ätit? 2 bananer, Apelsinjuice, jävla massa snus och Findus-färdigmat.
17. Dagens klädsel? Vinteroverall, cyklop och gummistövlar, försöker starta trend ffs!
19. Dagens sötnos? Forsman
20. Dagens roligaste? hmm..Norsk-stockholmarna på pendeln, fett skum dialekt.
21. Har du många vänner? Några nära, många ytliga.
22. Hur många har du kysst? Fler än vad jag borde ha gjort.
23. Vem kramade du senast? Emanuell
24. Hur många vill du ha sex med? Vill och vill?
25. Har du varit otrogen? Ja. När man var ung och dum.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Nån som sökte ett telefonnummer i Uppsala.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Kocken: "Ahh stod och diska så hörde inte luren..puss"

FAVORIT:

31. Film? SATC, Twilight & Transformers...OPTIMUS PRIME!
32. Låt? Står still..
33. Mat? Sushi, Tacos och min egna Sweetchili köttgryta.
34. Dryck? Vatten, Oboy, Juice och Tequila!
37. Stad? Stockholm och Umeå.
38. Land? Sverige? Samt förkärlek till Canada och Frankrike.
39. Lektioner i skolan? Bild och Psykologi
40. År? Hoppas på 2010. Men 2006 var grymt!


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Kocken..
42. Personen du kysste? Emanuell
43. Gången du spydde? Oj, de minns jag inte
44. Gången du grät? Till Filmen Marley and Me i söndags!
45. Pizzan du åt? Halvtaskig Bussola från Stureby Pizzeria
46. Gången du var i göteborg? öhm, bytte tåg där 2007..annars var det säkert typ 2001. (HATA GBG)
47. Gången du var i stockholm? öhhm. Nu?
48. Personen du hade sex med? Inga namn.
49. Gången du var hög? Hahahahahahahaha...
50. Personen som du såg gråta? Hmm, vettefan


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? Tv spel.
55. Singel eller upptagen? Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Facebook.
58. Ragga eller bli uppraggad? Whatever
59. Big brother eller paradise hotel? BB...men bara året Gynning var med!
60. Svart hår eller blont? Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? Går inte att jämföra, STHLM I MITT HJÄRTA.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Beror på, får jag säga Sprite?
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Båda, annars är det ingen mening.
69. Leva eller dö? Leva livet, sen dö.

ANTAL :

70. Personer du älskar? Mina riktiga vänner och familj.
71. Personer du hatar? Carola
72. Personer som sagt jag älskar dig? Familj, vänner och pojkvänner.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? hmm 5 kanske?
74. Glassar du ätit på en dag? 5 kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Är för gammal för sånt trams.
76. Gånger du haft minnesluckor? Det minns jag inte?
77. Piercingar har du? Ena örat och Septum.
78. Personer du saknar just nu? Syskonen och Boholm!
79. Gånger ditt hjärta brustit? Inte brustit direkt men McDreamy tog en en del som fortfarande saknas.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Kan tänka mig och kyssa ett par stycken...
81. Ska du träffa imorgon? Forsmaaaan och folk på jobbet!
82. Sjöng du senast för? Sjunger inte, det är emot lagen.
83. Hade du senast en msnkonversation med? Robban och Ben
84. Spelade du tv-spel med senast? Lilie!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Romantik tjafs...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Orka vara aggressiv.
87. Förtjänar att dö? Pedofiler?
89. Vill du sova brevid inatt? Kocken...


VAD:

90. Gör dig glad? "Godis", Vännerna och bra film..
91. Gör dig ledsen? Idioter till killar.
92. Vad vill du helst göra nu? Skulle behöva städa men orkar inte just nu.
93. Önskar du att du slapp göra nu? Städa.
94. Vill du ha nu? En stor fet kebab tallrik.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Att alla mina vänner är med mig.
96. Längtar du till? Operationen
97. Tycker du om dina betyg? Helt Ok, ansträngde mig ju inte alls.
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag flyttade från Karlstad 2007, jag var inte redo.
99. Är det bästa som har hänt dig? Att Forsman dumpade sin Karl och flyttade hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0