I got my angel now..

Ligger i sängen nu och försöker vakna till.. Kommer inte anstränga mig mycket idag. Känner mig tung i uvudet, snuvig och allmänt osexig ändå är jag hur glad som helst. Vid 15.30 kommer lillsyrran landa i sthlm, så ska åka in till tcentralen (urk) för och hämta henne.

Efter det blir det raka spåret till Märsta där vi tänkte storhandla mat. Som tur var handlade vi lite igår så vi kanske slipper att släpa in 47 matkassar på bussen.

Idag blir alltså en lugn kväll, ska fixa nån god mat, sen nån skön film och bara ha det mysigt med Lillsyrran. Ska bli sååå kul och ha henne här under lovet. Imorgon tänkte vi nog dra någonstans och shoppa...men det tar vi då, nu ska jag käka frukost!

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: bror

SYSTRARNA MINA HA SÅ KUL KRAMISSSSSSSSSSSSSS

2009-10-26 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0