Längtar till Måndag

Nu på måndag kommer lillsyrran upp till Sthlm igen, lillen har ju höstlov och jag har lovat att hon ska få spendera det med mig och Forsman här uppe i Sthlm. Senast idag ringde hon och bönade och bad att hon skulle få komma upp tidigare bara för att hon längtar så, värsta söt-ungen.

Hon får lov att vänta, ska ju jobba monsterpass denna helgen. Blir 8 timmar imorgon, 15 timmar på fredag och 15 timmar på Lördag. Orkar knappt ta hand om mig själv när jag jobbar så mycket så lillsyrran kan lika gärna komma på Måndag istället.

Ska bli skitkul och få hit ungen, hon växer ju så det knakar, varje gång hon kommer upp å är hon lite längre och lite mer vuxen. Blir en mysig vecka iallafall, se om vi hinner med en bio och lite shopping.

Ses på måndag gumman!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg.

2009-10-21 @ 18:40:50
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: broder

MYSIIIIIIIIIIIGT

2009-10-21 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0