Something old, something new. Something borrowed, something blue.

Borrowed - Nya Lägenheten (andrahandskontrakt ju)
Old - Sambon Forsman
Blue - Min tröja för dagen
New -?

Det säger allt, jag behöver något nytt. Har precis förändrat mitt liv radikalt, bor i finfina Märsta men världens goaste gumma (och The Roff-Meister). Varför sluta där? I need change. Med Forsman som roomie kommer det innebära mer fart och fläkt, bättre matrutin, roligare på jobbet osv. Dags att hon får fart på mig så att jag kan börja må lika bra som jag gjorde i Karlstad. Både Fysiskt och Psykiskt.

Det måste börja hända något (hur ofta har jag inte sagt det förr), men sanningen är att det gått raskt utför sen jag lämnade Värmland. Vart tog mitt kick-ass-självförtroende vägen? Förr lät jag inte någon trampa på mig, drygade någon så gav jag dom fingret. Muckade dom fick dom skit tillbaka. Nu mer håller jag käften och gråter inombords.

Det är dags att JESSICA kommer tillbaka och kan någon dra fram henne igen så är det Forsman. Allt går med våld och vaselin, right?

Som jag var 2006.. Jag var ju för faen snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0