The stars we could reach were just starfishs on the beach.

Idag har vi Lördag den 17 Oktober, ni vet väl vad det betyder? BLOGAWARDS. Som om någon har missat att detta sker ikväll. Ska bli intressant och se vem som vinner ikväll. Tippar på att Kissie vinner årets kaxigaste och Bella vinner årets blogg, tycker båda förtjänar dom priserna. I övrigt så är jag inte så insatt, orkar inte direkt engagera mig i det för i mitt liv händer så mycket mer intressanta saker...som till exempel....ehh..*host*

Nej, just nu står det rätt still i "The Life of Charlie", sitter på jobbet och ska köra i 14 timmar inatt. Kommer vara hyfsat död imorgon eftersom jag knappt sovit på hela helgen känns det som. Blir och sova fram till 18tiden iallafall, sen skulle Boholm dyka upp (banga inte nu gumman!) och vi skulle köra en riktig myskväll hemma i Märsta. Inte ofta hon, jag och Forsman får tillfälle att umgås tillsammans, men fan vad kul vi har när vi väl får till det. Tillsammans har vi så galet sjuk humor så vi skrattar typ konstant. Blir att köra en riktig tacokväll och lite film, ett utmärkt slut på veckan måste jag säga.

Så, längtar tills imorgon! back to work..


Boholm & Me....Boholm & Forsman
Dags att vi tar nya bilder brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0