Ändrade planer

Blir ingen lägenhetstitt i Märsta idag utan vi ska dit imorgon istället hade vi tänkt. Ev ska vi även titta på en till lägenhet där då, om vi får tag i det folket. Bara att hoppas helt enkelt.
Just nu håller Forsman på att göra sig iordning, hon ska iväg till mitt jobb för att provjobba, själv ska jag stanna hemma. Känns dumt om jag ska sitta där och göra henne ännu mer nervös.

Ska strax kolla klart på en film jag började se igår och sen ska jag vila en sväng. Somnade sent inatt och ska jag orka hela natten så behöver jag sova lite till tror jag. Har sån jävla huvudverk och har haft det i snart 14 dagar eller något sånt, sjukligt irriterande.

Ohh, nu drog hon på en bra låt. My Chemical Romance - Ghost of you...det var längesen.

Blir inte att träffa Kocken idag heller....hoppas inte han tror att jag bangade... får bli en annan dag helt enkelt.
Hmm, roligare än så blir det inte just nu.

Nu blir det film och vila...hörs senare!
Puss på skinkan

Gerard Way, sångare i MCR..mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0