Ännu mer lägenheter


Ja jag vet, att läsa om våra lägenhets-strul kan inte vara speciellt underhållande, men måste ju ändå uppdatera vad som händer. För några timmar sen ringde en kvinna som vill hyra ut sin lägenhet i Årsta, den är förvisso rätt dyr och liten, men alltid värt att åka och kolla så ska försöka möta upp Forsman såfort hon är klar på mitt jobb. Sen blir det raka vägen till årsta och sen tillbaka till stan eftersom jag börjar jobba kl 23.

Planer för närmsta veckan:

Torsdag: Lägenhetsvisning i Årsta kl 20.30. Jobba kl 23-07.
Fredag: Lägenhetsvisning i Märsta efter kl 16. Kanske träffa Kocken efteråt. Jobb kl 22-08.
Lördag: Jobba kl 18-08 (två extra timmar)
Söndag: Sova, film, rensa mitt rum.
Måndag: Forsman ska ev provjobba på söder. Fortsätta med mitt rum, rensa och Packa.
Tisdag: Lägenhetsvisning i Bro kl 13.30 och Lägenhetsvisning i Märsta.

Hektiskt schema alltså..mycket åkande fram och tillbaka. Börjar ju dra ihop sig som sagt och vore så skönt och veta att vi faktiskt fått tag i en lägenhet..

Nu ska jag se ett par avsnitt av The Big Bang Theory, sen blir det duscha och åka mot Gullmarplan!
skriver mer från jobbet sen.

Puss och hej!

Underbara kartonger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0